
Կարինե Աշոտի Մալխասյան
տնտ․գիտ․ թեկնածու, դոցենտ
Ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար
Հետադարձ կապ
- ՀՀ, Երևան, 0009, Տերյան 74, ՀԱԱՀ, I մասնաշենք, սենյակ 228, 230, 231, 232, 233
- (+37412) 52 28 46, ներքին՝ 3-80, 3-89
- [email protected]
Ագրարային էկոնոմիկայի ամբիոնը համարվում է թողարկող «Ագրոէկոնոմիկա» մասնագիտության «Ագրոպարենային համակարգի էկոնոմիկա» կրթական ծրագրով ինչպես բակալավրիատում, այնպես էլ մագիստրատուրայում ուսուցանվողների համար (առկա և հեռակա ուսուցում)։
Ամբիոնում դասավանդողների ամենօրյա հիմնական առաքելությունն ուսանողակենտրոն գործունեությունն է բուհում իրականացվող մասշտաբային բարեփոխումների համատեքստում։ Ամբիոնի զարգացման տեսլականն ուղղված է այնպիսի ռազմավարական նպատակների իրագործմանը, ինչպիսիք են երկրի ագրոպարենային համակարգի համար մրցունակ կադրերի պատրաստումը, կրթության որակի շարունակական բարելավումը և ուսանողակենտրոն միջավայրի ստեղծումն ու զարգացումը։ Ամբիոնն իր ակտիվ մասնակցությունն է բերում նոր ու ժամանակակից կրթական ծրագրերի նեդրման և ծրագրային ապահովման գործում։ Այսպես, 2019-2020 ուստարում մշակվել ու հաստատման են նարկայացվել նոր ու ժամանակակից առարկայական ծրագրեր․ «Կանաչ տնտեսության հիմունքներ», «Վարքագծային էկոնոմիկա», «Թվային էկոնոմիկա», «Ինովացիոն էկոնոմիկա», «Թվային մարքեթինգ», «Սննդամթերքի անվտանգության համակարգերի կառավարում»։
Ամբիոնի դասախոսները կատարում են գիտական ու հետազոտական աշխատանքներ, նաև ներգրավված են գիտական տարբեր թեմաներում։ Նրանց գիտական գործունեության արգասիքն են հրատարակված բազմաթիվ դասագրքերը, հարյուրավոր գիտական հոդվածներն ու ուսումնամեթոդական տարաբնույթ աշխատանքները։ Հետաքրքիր է, որ ամբիոնի դասախոսներն ամեն ինչ անում են, որ ապահովեն լավագույն ուսանողների ներգրավվածությունն իրենց գիտական ու հետազոտական աշխատանքներում։ Ամբիոնի դասախոսների մեծ մասը տիրապետում է օտար լեզուների և պարբերաբար վերապատրաստվում հայաստանյան ու արտասահմանյան առաջատար բուհերում։
Համալսարանի առանցքային ամբիոններից մեկը՝ Ագրարային էկոնոմիկայի ամբիոնը, համալսարանի համեմատաբար երիտասարդներից է․ կազմավորվել է 2018 թվականին՝ Տնտեսագիտության տեսության, ԱՊՀ էկոնոմիկայի և Ապրանքագիտության ու մարքեթինգի ամբիոնների միավորմամբ։ Նշված երեք ամբիոններն էլ անցել են հարուստ ճանապարհ՝ ժամանակին արձանագրելով լուրջ հաջողություններ բուհի ուսումնական գործընթացի կատարելագործման, գիտական ու հետազոտական ներուժի ավելացման ուղղությամբ։
Ամբիոնի դասախոսական և ուսումնաօժանդակ կազմը
-
- Զաքոյան Հրաչյա Սամվելի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Մելքոնյան Վաչագան Ռաֆայելի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Մելոյան Սերգեյ Վանուշի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Մատինյան Ալվարդ Գարեգինի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Ջաներյան Հասմիկ Կառլոսի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Խաչատրյան Գոհար Սերյոժայի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Դեթլոֆֆ Մարո Հայկազի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Հարությունյան Հարություն Սարգսի – տ.գ.թ., դոցենտ
- Գալստյան Սարիբեկ Բարդուղի- տ.գ.թ., դոցենտ
- Գրիգորյան Հրաչյա Հայկազի – տ.գ.թ., դասախոս
- Ղազարյան Աստղիկ Վիգենի – տ.գ.թ., դասախոս
- Սահակյան Քրիստինե Սամվելի – տ.գ.թ., դասախոս
- Մանուչարյան Մերի Գագիկի – տ.գ.թ., դասախոս
- Եդիգարյան Լուսինե Միշայի -տ.գ.թ., դասախոս
- Կւպելյանց Նոնա Արամայիսի -տ.գ.թ., դասախոս
- Սարգսյան Վահագն Հրաչյայի – տ.գ.թ., դասախոս
- Մնացականյան Կարինե Պետրոսի – տ.գ.թ., դասախոս
- Գաբրիելյան Ստելլա Արմենի – ասիստենտ
- Վարդանյան Դիանա Սամվելի – ասիստենտ
- Սարգսյան Նաիրա Յուրիկի – ասիստենտ
- Ալավերդյան Քրիստինե Խաչիկի – ասիստենտ
- Ալոյան Էմիլիա Էմիլի – ասիստենտ
- Մովսեսյան Հասմիկ Ստեփանի – ասիստենտ
- Հովհաննիսյան Մարտին Գագիկի – ասիստենտ
- Առաքելյան Մարինե Աշոտի – ասիստենտ, մասնագետ
Բակալավրիատ
Միկրոէկոնոմիկա
Ագրոպարենային համակարգի էկոնոմիկա
Գյուղատնտեսության էկոնոմիկա
Թվային մարքեթինգ
Բնական ռեսուրսների էկոնոմիկա
Կանաչ տնտեսության հիմունքներ
Սննդի էկոնոմիկա
Գինու մարկետինգ և բիզնես
Էկոտուրիզմի հիմունքներ
Մակրոէկոնոմիկա
Սննդամթերքի անվտանգության համակարգերի կառավարում
Սննդարդյունաբերության էկոնոմիկա
Մարքեթինգ
Գլոբալ մատակարարման շղթայի կառավարում
Մարքեթինգի վերլուծություն
Ինովացիոն էկոնոմիկա
Թվային էկոնոմիկա
Վարքագծային էկոնոմիկա
Միջազգային առևտուր
Վաճառքների տեխնիկա
Ագրոէկոտուրիզմ
Մենեջմենթ և մարկետինգ
Մարկետինգ և բիզնես
Ագրարային էկոնոմիկա և մենեջմենթ
Անասնաբուծության կառավարում և մարքեթինգ
Ագրարային էկոնոմիկա
Քոլեջ
Գյուղատնտ.արտ. էկոնոմիկա և Մարքեթինգ
Տնտեսագիտության հիմունքներ
Տնտեսագիտության տեսություն
Գինու մարքեթինգ /դուալ/
Կիրառական տնտեսագիտություն և գործարար հմտություններ
Առևտրային գոծունեության կառավարում /մերչենդայզինգ/
Հաճախորդների ներգրավման աշխատանքներ
Ապրանքագիտության հիմունքներ
Մարքեթինգի հիմունքներ
Ստանդարտացման և համապատասխանության գնահատման հիմունքներ
Տնտեսագիտության տեսության հիմունքներ
Ապրանքների սպառողական հատկությունների հետազոտման համար օգտագործվող տեխնիկական միջոցների կիրառման հմտություններ
Ապրանքների տեխնիկական կանոնակարգման, ստանդարտացման և համապատասխանության գնահատման իրավական հիմքերը և կարգավորումները
Ապրանքների վերաբերյալ տեղեկատվության ներկայացման ձևերը
Կազմակերպության էկոնոմիկա և կառավարում
Կոմերցիայի հիմունքներ
Մերչանդայզինգ
Գյուղատնտեսության էկոնոմիկա
Ոչ պարենային ապրանքների ապրանքագիտություն
Ապրանքների համապատասխանության գնահատման համակարգը
Մագիստրատուրա
Թվային մարքեթինգի հավելվածներ
Պարենամթերքի միջազգային առևտուր
Ագրարային ինովացիաների էկոնոմիկա
Արտադրանքի մարկետինգ
Կառավարչական տնտեսագիտություն ագրոբիզնեսում
Վարքագծային տնտեսագիտություն
Մակրոտնտեսական կարգավորում
Կանաչ տնտեսության հիմունքներ
Սննդամթերքի մատակարարման համաշխարհային շղթաներ
Մարկետինգ և թվային հավելվածներ
Սննդի մատակարարման համաշխարհային շղթաներ
Գինու արդյունաբերության էկոնոմիկա
Միջ․ ագրարային մարքեթինգի ռազմավարություն
Ագրարային էկոնոմիկա
Միջազգային առևտուր








