Փիլոսյան Ռուզաննա Գեորգիի
Ծնվել է՝ 1964 թվականի հուլիսի 3-ին
Հայոց և օտար լեզուների ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար
Կրթություն և վերապատրաստում
2005-2010թթ. հայցորդ, ԵՊՄՀ, Օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոն
2009թ. վերապատրաստում, դասընթացներ, “Quality Assurance of Education, International Center for Agribusiness Research and Education, Armenia’’ ծրագիր, ՀՊԱՀ
2007թ. վերապատրաստում, դասընթացներ, “Developing Course Syllabi and Course Grades in Agricultural Science and Technology” ծրագիր, ՀՊԱՀ
2003թ. վերապատրաստում, դասընթացներ, “Professional Development Course in English in UCARS”, Kings College London UK ծրագիր, Մոսկվայի Տիմիրյազևի անվան գյուղատնտեսական ակադեմիա
2002թ. վերապատրաստում, “Training in Higher Education Administration, Texas A & M University’’ ծրագիր, ՀՊԱՀ
1999թ. վերապատրաստում, դասընթացներ, “EFL Teacher Training program, US Department of Agriculture’’ ծրագիր, ՀԳԱ
1982-1987թթ. սովորել և ավարտել է Երևանի Վ.Բրուսովի անվան ռուսաց և օտար լեզուների պետական մանկավարժական ինստիտուտի Ռուսաց լեզու և գրականություն և անգլերեն լեզու ֆակուլտետը:
Աշխատանքային փորձ
2024 թվականի սեպտեմբերի 2-ից ՀԱԱՀ, Հայոց և օտար լեզուների ամբիոն, վարիչի պաշտոնակատար
2019 թ․ սեպտեմբերից 2024 թվականի սեպտեմբերի 2-ը, ՀԱԱՀ, Հայոց և օտար լեզուների ամբիոն, վարիչ
2019 թ. հունիսից – սեպտեմբեր ՀԱԱՀ, Հայոց և օտար լեզուների ամբիոն, վարիչի պաշտոնակատար
2018 թ. նոյեմբերից – 2019 թ. հունիս, ՀԱԱՀ, Հայոց և օտար լեզուների ամբիոն, դոցենտ
2011 -2018 թթ. ՀԱԱՀ, Օտար լեզուների ամբիոն, ավագ դասախոս, դոցենտ
2002-2011թթ. ՀՊԱՀ, Օտար լեզուների ամբիոն, վարիչ
1997-2002թթ. ՀԳԱ, Օտար լեզուների ամբիոն, ավագ դասախոս
1994-1997թթ. ՀԳԱ, Օտար լեզուների ամբիոն, դասախոս
1990-1993թթ. ՀԳԻ, Օտար լեզուների ամբիոն, ավագ լաբորանտ
1987-1990թթ. ք. Կամո, թիվ 8 միջնակարգ դպրոց, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների դասատու:
Գիտական գործունեություն
2012 թ. դոցենտ
2010 թ. մանկավարժական գիտությունների թեկնածու:
Լեզուների իմացություն
Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն
Հավելյալ տեղեկություն
2019 թ․ սեպտեմբերից ՀԱԱՀ, գիտական խորհուրդ, անդամ
Գիտական հրապարակումներ
Հեղինակ է 15 գիտական աշխատությունների և մեթոդական աշխատանքների: