Նաջարյան Մերի Տիգրանի

Հասարակական գիտությունների ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար&

Meri Najaryan

Նաջարյան Մերի Տիգրանի

Ծնվել է 1991թ․ օգոստոսի 16-ին

Հասարակական գիտությունների ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար

Կրթություն և վերապատրաստում

2020թ․ հուլսի 4-5 մասնակցություն, Երիտասարդ պատմագետների ասոցիացիա ՀԿ-ի կողմից իրականացված Edu Armenia-ի 2020 թ․ Հայաստան-Արցախ-Սփյուռք աշխատաժողով
2020թ․հունիսի 22-27 մասնակցություն, Պարադիգմա կրթական հիմնադրամի կողմից իրականացված Edcamp Armenia 2020 ուսուցչական համաժողով
2020թ․ մասնակցություն, Teaching Academy-ի կողմից կազմակերպված «Ինտերակտիվ դասերի կազմակերպումը տեսանյութերի միջոցով» թեմայով դասընթաց
2019 թ. (հուլիսի 15) Երիտասարդ պատմագետների ասոցիացիա ՀԿ-ի կողմից իրականացված դասախոսների վերապատրաստման ծրագիր՝ «Գիտական հետազոտության քանակական և որակական մեթոդները և դրանց հարցադրումները. Ակադեմիական գրագիտությունը և մեջբերման APA (American psychological association) ձևը» թեմայով, /Լ. Մկրտչյան, պ.գ.թ., ԵՊՀ դոցենտ, կրթության փորձագետ, Երիտասարդ պատմագետների ասոցիացիա ՀԿ հիմնադիր նախագահ, Ս. Քոչարյան, Լյուդվիգսբուրգի կրթության համալսարան, Գերմանիա/
2019թ. (սեպտեմբերի 5-6) «Էրազմուս+» Բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումների փորձագետների առաքելության ծրագրի շրջանակներում սեմինար Հյուսիսային համալսարանում՝ «Համալսարանական կառավարման ամբողջական մոտեցում և վերջնարդյունքների հանդեպ համընդհանուր պատասխանատվություն» թեմայով /Եվրոպական փորձագետ, դոկտոր Փոլ Օլիար, Իռլանդիա/
2019թ. (նոյեմբերի 14) «Էմոցիոնալ բանականություն» դասընթաց, /Լարինա Բիչախչյան (PHD; CMI)` միջազգայնորեն սերտիֆիկացված դասընթացավար/
2019 թ. (հունիսի 21-22, 28-29) «Եվրոպական ինտեգրումը և ԵՄ արժեքները. մարդու իրավունքներ, ժողովրդավարություն և իրավունքի գերակայություն», «Ուսուցման ընթացքում ԵՄ խնդիրների ներառման մեթոդաբանությունը» (“methodology of integrating eu issues into teaching’’) խորագրով ամառային դպրոց Ժան Մոնե մոդուլի շրջանակներում Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանում (ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի մարդու իրավունքների, ժողովրդավարության և եվրոպագիտության ամբիոնի կազմակերպած «Ուսուցման գործընթացում ԵՄ խնդիրների ներառման մեթոդաբանությունը»)
2019թ. (սեպտեմբերի 15-ից նոյեմբերի 10-ը) «Ֆրիդրիխ Էբերտ» հիմնադրամի և «Երիտասարդ պատմագետների ասոցիացիա» ՀԿ-ի կազմակերպած «Մեդիացիան որպես կոնֆլիկտների հաղթահարման այլընտրանքային տարբերակ» 7-րդ աշնանային դպրոց
2015 թ. (դեկտեմբերի 3-5) ԵՊՀ Պատմության ֆակուլտետի ուսանողական գիտական ընկերության կողմից կազմակերպված «Պատմաբանի օրվան նվիրված» հանրապետական երիտասարդական գիտաժողով
2015-2018թթ. ասպիրանտուրա, ԵՊՀ, Պատմության ֆակուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
2012-2014 թթ. մագիստրատուրա, ԵՊՀ, Պատմության ֆակուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն, նոր և նորագույն բաժին
2008-2012թթ. բակալավրիատ, ՀՊՄՀ, Պատմության և իրավագիտության ֆակուլտետ, պատմության բաժին:

Աշխատանքային փորձ

2023 թվականի սեպտեմբերի 5-ից ՀԱԱՀ, Հասարակական գիտությունների ամբիոն, վարիչի պաշտոնակատար
2022 թվականից մինչև 2023 թվականի սեպտեմբերի 5-ը ՀԱԱՀ, Հասարակական գիտությունների ամբիոն, դասախոս, համատեղությամբ
2019 – 2022 թթ․ ՀԱԱՀ, Հասարակական գիտությունների ամբիոն, ասիստենտ, համատեղությամբ
2015 թվականից մինչ 2023 թվականի սեպտեմբերի 5-ը ՀԱԱՀ, Հասարակական գիտությունների ամբիոն, մասնագետ
2015-2018 թթ. ՀԱԱՀ, Անտոն Քոչինյանի անվան գյուղատնտեսական քոլեջ, ասիստենտ, համատեղությամբ:

Գիտական գործունեություն

2023 թ․ – դոցենտ
2019 թ. – պատմական գիտությունների թեկնածու

Լեզուների իմացություն

Հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն

Հավելյալ տեղեկություն

Համակարգչային հմտություններ – Microsoft office (Word, Excel), Power Point, Mulberry, ebuh, Moodle

Գիտական հրապարակումներ

Հեղինակ է տպագրված 14 գիտական հոդվածի (մեկը միջազգային պարբերականում), մենագրությունը և մեկ գիտական հոդված տպագրության փուլում են։