Մեր կայացած, զորեղ փաղանգը. Երիտասարդների առջեւ պետք է խնդիրներ դնել եւ թողնել, որ ինքնուրույն լուծեն դրանք

Երբ ընդունելության առաջին փորձը տապալեց, Տնտեսագիտական համալսարանում սովորող ավագ քույրը խորհուրդ տվեց. «Ինչ պարտադիր է, որ «ժող» ընդունվես, հաջողությամբ կարող ես տնտեսագետ դառնալ նաեւ Ագրարային համալսարանում»: Լիլիթը հավանեց հորդորն ու հաջորդ տարի հաջողությամբ, ինչպես ասում են՝ առաջին հայտով, ընդունվեց ՀԱԱՀ, սննդի էկոնոմիկա մասնագիտացմամբ: Սովորեց պատվով: Նաեւ բանաստեղծություններ էր գրում, հրաշալի ասմունքում էր, ապրում էր մշակութային լայն հետաքրքրություններով: Ընկերները սիրում ու գնահատում էին նրա մեղմ, հանդարտ, միշտ լավատես բնույթը:

Անգլերենին փայլուն տիրապետելու շնորհիվ նա հնարավորություն ունեցավ Էրազմուս-Մունդուս փոխանակման ծրագրի շնորհիվ մեկ տարի ուսումնառությունը շարունակել Սալոնիկի համալսարանում:

Ագրարայինն ավարտելուց հետո Լիլիթ Արշակյանը որոշեց, որ պետք է էլ ավելի հղկի-կատարելագործի անգլերենի իմացությունն ու սովորեց Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում: Հիմա TOEFL է դասավանդում նույն բուհում:

Լիլիթը հրաշալի գիտե մեր կրթության լավագույն կողմերը, բայց արեւմտյան ոճին քաջածանոթ լինելու շնորհիվ հետաքրքիր զուգահեռներ է անցկացնում: Ասում է. «Մենք սովորողներին ինչպես հարկն է չենք վարժեցնում ինքնուրույնության: Մինչդեռ պետք է խնդիրներ դնել եւ հանձնարարել, որ ինքնուրույն գտնեն ելքը-լուծումները: Հենց այս ճանապարհով է ապագա մասնագետը մրցունակ դառնում աշխատաշուկայում, շրջանցելով սկսնակի բարդույթը, անսպասելի իրավիճակներով թելադրված խուճապը»:
Լիլիթն այսօր ամեն ինչ անում է, որ երրորդդասարանցի որդին՝ անչափ հետաքրքիր-հետաքրքրասեր Միքայելը մեծանա ինքնուրույն եւ պատասխանատու: Մանչուկն արդեն հմայվել է պոեզիայով, Տերյան է կարդում ու կարծում է, թե կամաց-կամաց հասկանում է. «Պիտի շարունակեմ կարդալ»,- լուրջ դեմքով ասում է Լիլիթին: Միքայելը սիրում է մեծերի համար նախատեսված խաչբառեր լուծել ու երբեմն դժգոհ է մնում մայրիկի հանրագիտարանային բնույթի գիտելիքների մակարդակից…